El reforç de serveis per el GSMA agilitza el pas dels usuaris per l’Aeroport de Barcelona

18/02/2010

Del 12 al 18 de febrer


Durant aquests dies s’han realitzat més de 200 moviments de vols privats
Més de 35.000 taxis han donat servei als assistents a la fira


El reforç de serveis a l’Aeroport de Barcelona amb motiu de la celebració del World Congress 2010 (3GSMA Barcelona) ha permès que el pas dels usuaris per les instal·lacions de El Prat s’hagi realitzat de manera àgil i ràpida. Del 12 al 18 de febrer, s’ha incrementat el personal dels serveis d’informació, controls de seguretat, entrega d’equipatges, mostradors de facturació i control de passaports.
En relació a la mobilitat, durant els dies que ha durat la fira, més de 35.000 taxis han donat servei als assistents des de l’aeròdrom. L’Aeroport de Barcelona ha utilitzat de manera puntual del servei SMS per sol·licitar els vehicles i satisfer la demanda. Així, l’operativa establerta per reforçar el servei de taxis ha permès realitzar de forma immediata l’encotxament dels usuaris i, durant l’hora punta, no s’ha superat els 5 minuts de temps d’espera. També s’ha reforçat el servei de llançadores entre terminals i de connexió amb l’estació de Renfe.
Per als vehicles de luxe que han vingut a recollir passatgers VIP, l’aeroport ha habilitat en exclusiva una planta de l’aparcament. Des del 13 al 15 de febrer, s’han registrat un total de 3.100 moviments d’entrada i sortida d’aquest tipus de vehicles al pàrking.

Aviació corporativa

La celebració del 3GSMA a Barcelona ha suposat també un increment dels vols privats a la Terminal Corporativa. Del 12 al 18 de febrer s’han realitzat un total de 223 moviments -116 d’arribada i 107 de sortida- xifres que suposen un increment del 50% de les operacions d’aquest tipus d’aeronaus. Els dies de major trànsit han estat el diumenge 14 i el dilluns 15, amb 32 i 25 aterratges respectivament; i el dimarts 16 i el dimecres 17, amb 24 i 30 enlairaments.