La Delegació facilita ajuda als transportistes autònoms per carretera que vulguin tramitar la subvenció per cessament d'activitat

18/04/2019


L'Àrea de Foment i l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà situada en carrer Bergara, 12 de Barcelona, guiaran als transportistes en la seva tramitació telemàtica de la seva sol·licitud.


L'Àrea de Foment i l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà de la Delegació del Govern a Catalunya s'han coordinat per facilitar ajuda personalitzada a tots aquells transportistes per carretera autònoms, majors de 64 anys, o incapacitats que es vulguin acollir a la convocatòria 2019 d'ajudes per cessament de l'activitat.

La convocatòria acaba de ser publicada en el Butlletí Oficial de l'Estat i el termini per presentar les sol·licituds acaba el proper 12 de maig.

Aquests ajuts estan dotats amb una quantitat total de més de 9 milions d'euros i, d'acord amb el que es disposa a les bases regulatòries, la quantia que s'atorgarà pel total de les autoritzacions de transport públic de les quals es renunciï serà de 30.000 euros.

La tramitació d'aquests ajuts és obligat que s'efectuï per via telemàtica a la Seu Electrònica del Ministeri de Foment, on s'ofereixen instruccions detallades que faciliten la presentació de la sol·licitud. No obstant això, la Delegació del Govern a Catalunya ha disposat per a aquells transportistes que tinguin una especial dificultat per utilitzar la via informàtica que podran tramitar la seva sol·licitud amb l'ajuda de l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà situada en Calle Bergara, 12 de Barcelona (Tel. 935209622. E-mail: xarxa060.barcelona@correo.gob.es). En horari de dilluns a divendres de 9 a 17.30 hores.

En tot cas, l'única condició per poder fer ús d'aquest servei d'assessorament serà que el sol·licitant (o el seu representant) disposin de DNI electrònic activat (és a dir, ha de conèixer-se el PIN del DNI del sol·licitant).