Administrazioa
- Secretaría General de Función Pública
-
Función Pública
-
Quiénes somos
- Directora General de Función Pública
- Subdirectora General de Planificación de Recursos Humanos y Retribuciones
- Subdirectora General de Gestión de Procedimientos de Personal
- Subdirector General de Relaciones Laborales
- Subdirectora General de Relaciones con Otras Administraciones
- Subdirector General de Consultoría, Asesoramiento y Asistencia de Recursos Humanos
- Subdirectora General del Registro Central de Personal
- Jefa de la Unidad de apoyo de la Dirección General de Función Pública
- Empleo público, captación de talento y procedimientos de personal
- Régimen jurídico y protección de datos de carácter personal
-
Diálogo social
- Actuaciones relacionadas con el COVID-19
- Acuerdos suscritos con las Organizaciones Sindicales
- Mesas de negociación
- IV Convenio Único Personal Laboral
- Prevención de riesgos laborales
- Conciliación
- Igualdad de Género
- Violencia de género
- Actuaciones frente al acoso laboral, acoso sexual y violencia en el trabajo
- Responsabilidad social en la Administración General del Estado
- Jornada y horarios
- Seguimiento huelgas
- Elecciones sindicales 2019
- Órganos de colaboración y cooperación
-
Funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Nombramientos de Funcionarios
- Concurso Ordinario 2017
- Concurso Ordinario 2018
- Concurso Ordinario 2019
- Concurso Ordinario 2020
- Concurso Unitario 2017
- Concurso Unitario 2018
- Concurso Unitario 2019
- Concurso Unitario 2020
- Preguntas frecuentes sobre el Concurso Unitario
- Inscripción de méritos generales en el Registro integrado de funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Certificados de servicios a los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Comisiones de servicios a los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Acumulación de funciones reservadas a los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Permuta de puestos de trabajo reservados a los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Cambios de situaciones administrativas de los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
- Registro Central de Personal.
- Espacio ISPA
- Hemeroteca
-
Quiénes somos
- Bateraezintasun
-
Gobernanza Pública
- Simplificación administrativa y reducción de cargas
- Inspección de Servicios
- Atención al ciudadano
-
Calidad en las Administraciones Públicas
- Gestión de Cartas de Servicios en la AGE
- Metodología y Guías
- Informes de Evaluación de la Calidad de los Servicios
- Reconocimiento: Certificaciones y Premios
- Gestión del conocimiento y difusión de buenas prácticas
- Asesoramiento, consultoría, asistencia técnica y Formación
- Redes Internacionales
- Red Interadministrativa de Calidad de los Servicios
- Transparencia
- Gobierno abierto
- Administrazio elektronikoa
- Evaluación de políticas públicas
Administrazio elektronikoa
Las competencias de la Secretaría General de Administración Digital, competente en esta materia, han sido transferidas al Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital.
2004. urtetik, hainbat ekimen jarri dira abian administrazio elektronikoaren garapena Espainian bultzatzeko eta herritarrei ematen zaien arreta hobetzeko.
Administrazio elektronikoaren elementu katalizatzaile nagusia dira Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legea eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea bertan eskubide unibertsal gisa aintzatesten delarik herritarrek duten administrazioekin elektronikoko erlazionatzeko eskubidea. XXI. mendeko gizarteari egokitutako legeak dira, administrazio efizienteagoa, eraginkorragoa, hurbilagoa eta gardenagoa sustatzen dutenak. Horregatik, ikuspuntu teknologikotik, Administrazio guztiak lege hauen ezarpenean lanean ari dira eta, helburu horrekin, Ministerio honek administrazioen eskura jarritako material eta tresna guztiak erabili ahalko dituzte.
Gainera, abian jarri dira hainbat soluzio, azpiegitura eta zerbitzu erkide Herri Administrazioetan administrazio elektronikoa errazago ezarri ahal izateko. Baliabide horietako zenbait dagoeneko aipatzen ziren 11/2007 Legean eta orain 39 eta 40/2015 legeetan ere bai. Hona hemen baliabide hauen zenbait adibide adierazgarri:
- SARA sareak Administrazio Publiko guztien interkonexiorako.
- Cl@ve eta Suite@firma nortasuna egiaztatzeko eta sinadura elektronikorako.
- @Firma Plataformabalioztatzeko eta sinadura elektronikorako
- Datuen bitartekaritza plataforma paperezko egiaztagiriak ordezkatzeko. Honela, herritarrek ez dute dokumenturik aurkeztu beharko burutzen dituzten izapideetan beren nortasuna, egoitza, ikasketa-tituluak, katastroko tituluak, etab. egiaztatzeko.
- Erregistro elektronikoekin eta Herri Administrazioen arteko interkonexio eta trukearekin lotutako produktu-paketea.
- Erregistro Elektroniko Komuna
- Jakinarazpen elektronikoak
Espainian administrazio elektronikoak bizi izan duen garapen harrigarria ezin izango zen gauzatu ezarri den lege-esparru oso hori gabe, lege-esparru horrek bereziki eragin duelarik Administrazio Publikoen arteko elkarreragintasunean eta sistemen, datuen, komunikazioen eta zerbitzu elektronikoen segurtasunean.
Abian jarri diren Sarbide Puntu Orokorrari (Punto de Acceso General edo PAG gaztelaniaz) eta Herritarren Karpetari esker, herritarrei Internet bidez arreta emateko eredu berri bat sortu da Herri Administrazioek eskainitako zerbitzu guztietarako sarbidea bateratzeko xedearekin.
Administrazio Elektronikoaren Behatokiak Espainian administrazio elektronikoaren egoeraren jarraipena burutzen du hainbat txosten propiorekin eta hirugarrenen azterlanetan parte hartuz duen informazioarekin, guzti hori Ministerioaren RISP (informazio publikoaren berrerabilera) politikaren esparruan.