Isabel Rodríguez destaca que el Gobierno promueve la modernización de los servicios públicos con fondos como los dedicados por el Plan de Recuperación a la digitalización de las entidades locales, que destinan a Lugo 366.000 euros

Imaxe da subdelegada na xornada da Axencia Tributaria

16/05/2022

A subdelegada resalta a importancia de aproveitar as novas tecnoloxías para achegar os servizos públicos á cidadanía

Rodríguez eloxia a colaboración da Federación de Asociacións de Veciños para dar a coñecer aos lucenses as vantaxes de ferramentas como a *APP da Axencia Tributaria


A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, informou hoxe de que o Goberno fomenta a modernización e mellora dos servizos públicos con medidas como as axudas do Plan de Recuperación destinadas á modernización e dixitalización das entidades locais. A subdelegada do Goberno resaltou a importancia de aproveitar as novas tecnoloxías para achegar os servizos públicos á cidadanía durante unha xornada celebrada esta mañá sobre o funcionamento da *APP da Axencia Tributaria. No acto estivo acompañada por *Elena Rosendo, delegada provincial da Axencia Tributaria, que organizou a sesión en colaboración coa Federación de Asociacións de Veciños.

Isabel Rodríguez explicou que a aposta do Goberno pola modernización dos servizos públicos reflíctese en decisións como o apoio *financieiro aos concellos para que avancen na dixitalización para mellorar o servizo que prestan aos cidadáns. Na primeira convocatoria de axudas deste plan, destinada aos concellos de máis de 50.000 habitantes, aprobáronse 366.500 euros para o Concello de Lugo. En 2022 e 2023 o Ministerio de Política Territorial abrirá este programa de axudas para a modernización e dixitalización, cunha dotación anual de 149 millóns de euros, a todas as entidades locais, independentemente de cal sexa a súa poboación.

A subdelegada indicou que a xornada celebrada hoxe, centrada no funcionamento da *APP da Axencia Tributaria, tivo por obxecto familiarizar aos cidadáns coas ferramentas creadas para facilitarlles as súas relacións coa Axencia Tributaria e agradeceu a colaboración da Federación de Asociacións de Veciños na organización desta sesión de formación.

“Con esta colaboración, queremos achegar a administración aos cidadáns, a través do movemento veciñal, tan potente e dinámico na nosa provincia, á vez que avanzamos un *pasiño no reto de superación da fenda dixital”, explicou Rodríguez.

A *APP da Axencia Tributaria é unha ferramenta que permite realizar trámites facilmente desde o teléfono móbil ou desde unha tableta. Poden realizarse xestións, por exemplo, relacionadas coa campaña da Renda 2021, actualmente en marcha. Tamén é posible consultar o IRPF de exercicios anteriores, acceder ao Rexistro electrónico para presentar documentación e contestar a requirimentos, cambiar o domicilio fiscal, obter certificados tributarios ou solicitar cita previa.