Isabel Rodríguez felicita a la Seguridad Social de Lugo, que comienza los trabajos de su plan de eficiencia energética y mejora la atención a los ciudadanos

Imaxe da subdelegada na Seguridade Social

05/08/2022

A subdelegada lembra que as administracións públicas deben dar exemplo na redución do consumo enerxético

Na primeira fase do plan de eficiencia enerxética, a Seguridade Social substitúe luminarias e instala elementos para programar a iluminación que lle permitirán un aforro de case 47.000 euros

A subdelegada e o director provincial da Seguridade Social comprobaron, tamén, o resultado dos traballos de reordenación dos espazos de atención ao público

Os postos de atención ao público están dotados con bucles magnéticos que facilitan a comunicación coas persoas que usan *audífonos

O Ministerio de Inclusión e Seguridade Social completa a modernización da súa rede de oficinas de atención á cidadanía, logo da construción da nova sede de Viveiro e a reforma integral que realiza na oficina de Monforte de Lemos, nos que leva investido máis de 1,5 millóns de euros


A subdelegada do Goberno, Isabel Rodríguez, destacou hoxe o esforzo realizado pola Seguridade Social para dar un mellor servizo aos lucenses e para mellorar a eficiencia enerxética das súas instalacións. A subdelegada efectuou esta mañá unha visita á sede da dirección provincial do Instituto Nacional da Seguridade Social e da Tesouraría Xeral da Seguridade Social, na que estivo acompañada polo seu responsable, Juan José Rodríguez *Gude, para comprobar os traballos realizados nas últimas semanas para a mellora da eficiencia enerxética do edificio e a reordenación dos espazos de atención ao público.

Isabel Rodríguez felicitou ao director provincial da Seguridade Social por impulsar medidas para o aforro enerxético, porque “as administracións públicas deben dar exemplo na redución do consumo enerxético” e, tamén, “pola súa sensibilidade para dar a mellor atención posible aos cidadáns, con iniciativas como a remodelación destas zonas de atención ao público e o esforzo realizado nos últimos anos para a modernización da rede de oficinas de atención aos cidadáns na provincia”.

EFICIENCIA ENERXÉTICA

A subdelegada explicou que os traballos que se están realizando na sede provincial da Seguridade Social son o primeiro paso dun Plan de Eficiencia Enerxética que ten por obxecto reducir o consumo para limitar o gasto en enerxía eléctrica á vez que se diminúen as emisións contaminantes á atmosfera.

Os traballos que se realizan na primeira fase suporán unha redución no consumo que permitirá un aforro anual estimado de 46.726 euros. Para conseguilo levará a cabo a substitución de 4.863 luminarias de tecnoloxía non eficiente por 3.545 de tecnoloxía *LED e outros elementos que permitirán a programación e *sectorización eléctrica, ademais de diminuír a potencia contratada para a iluminación da sede da Dirección Provincial da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.

O edificio, construído en 2009, está situado na Rolda Músico Xosé *Castañieira e ten unha superficie construída de 13.756 metros cadrados. O Plan de Eficiencia Enerxética aprobado en outubro de 2021 pola Dirección Provincial da Tesouraría Xeral da Seguridade Social executarase en dúas fases.

A primeira delas, consistente na substitución das luminarias está en execución e está previsto que os traballos finalicen a finais deste mes. Con posterioridade, a Tesouraría Xeral da Seguridade Social continuará co seu plan de aforro enerxético e redución de emisións CO2 mediante a instalación de paneis fotovoltaicos para a produción de enerxía eléctrica.

MELLORAS NA ZONA DE ATENCIÓN Ao PÚBLICO

Ademais, a dirección provincial do INSS e a TGSS acometeu nas últimas semanas obras de remodelación para mellorar as súas zonas de atención ao público na sede provincial, á que acoden a diario uns 300 cidadáns. As obras consistiron nun desprazamento das zonas de espera e atención ao público, co fin de aproveitar máis os espazos, gañando luz e sensación de amplitude, mellorando a experiencia de público e funcionarios.

Outra novidade é a incorporación nos postos de atención ao público de bucles magnéticos, *inhibidores que facilitan a atención a persoas con dificultades de audición porque evitan interferencias nos *audífonos.

As zonas de atención ao público ordenáronse cunha oficina de asistencia en materia de rexistro de acceso libre, situada na propia entrada. Xunto a ela situáronse dous postos de recepción dirixidos a orientar aos usuarios. A través dunha pasarela situada á esquerda accedese á zona de atención do INSS, onde en primeiro lugar o usuario atopará dous postos de *autoxestión. Tras eles, está emprazada a zona de espera do INSS, con #bancada de espera, e a seguir un total de 10 postos de información, que poderán ser ampliados en caso de resultar insuficientes. Finalizada a atención, o público continuará saíndo polo corredor principal cara á porta de entrada do edificio.

A zona de atención da *TXSS situase no corredor dereito da entrada e conta con bancadas de espera e tres postos de *autoxestión onde o usuario poderá ser asistido por funcionarios en caso de resultar necesario. Tras eles sitúanse 6 postos de atención que tamén poderán ser ampliados se a demanda faino necesario.

MÁIS MELLORAS NA PROVINCIA

Os traballos realizados na dirección provincial forman parte da planificación de obras realizadas nos últimos anos na provincia pola Seguridade Social para a consolidación e modernización da rede de Centros de Atención e Información da Seguridade Social (*CAISS), nos que o Ministerio de Inclusión e Seguridade Social leva investido 1,5 millóns de euros.

Entre as principais actuacións realizadas polo Ministerio na provincia figuran a construción do novo *CAISS de Viveiro, que entrou en funcionamento de setembro de 2021 e nos que investiu 844.325 euros.

Actualmente, están en execución óbralas remodelación integral do centro de Monforte de Lemos, que contan cun investimento de 545.110 euros.

Ademais, realizáronse traballos de mellora noutras oficinas como o *CAISS de Mondoñedo.

SERVIZO Aos CIDADÁNS

Durante o exercicio 2021 foron atendidas polo Instituto Nacional da *SeguridadeSocial un total de 62.337 persoas na rede de oficinas da provincia. No que levamos de ano, ata o día 1 de agosto, xa foran atendidas 41.202.

No Centro de atención de Lugo deuse servizo durante o ano 2021 a un total de 20.512 cidadáns, e a 12.174 no que vai de ano.

Desde o ano 2021, Lugo estivo sempre entre as 3 provincias nas que é posible obter cita con menor tempo de espera e, xunto con Soria, é a provincia na que a calidade da atención recibida é mellor valorada polos cidadáns. Estes resultados non serían posibles sen o compromiso de servizo público dos funcionarios destinados á atención aos cidadáns.