Inici > Política Territorial > Local > Cooperació Econòmica Local. Ajudes de l'Estat i Fons Europeus > Programa de Cooperació Econòmica de l'Estat i altres línies de cooperació > Programa de Cooperació Econòmica Local (*CEL) > Línies d'Actuació > Aportació a projectes amb participació de la societat civil
Política Territorial
-
Autonòmica
- Estatuts d'Autonomia
- Règim jurídic
-
Traspassos
- Reials decrets de traspassos
- Normas de funcionamiento de las Comisiones Mixtas de Transferencias
- Estadístiques de traspassos: Traspassos aprovats (1978-2019) i Plens de Comissions Mixtes de Transferències per Legislatures estatals
- Datos básicos sobre traspasos XIV Legislatura estatal (desde 03-12-2019)
- Datos básicos sobre traspasos XIII Legislatura estatal (desde 21-05-2019)
- Dades bàsiques sobre traspassos XII Legislatura estatal (des de 19-07-2016)
- Datos básicos sobre traspasos XI Legislatura estatal (desde 13-01-2016)
- Dades bàsiques sobre traspassos X Legislatura estatal (des de 14-12-2011)
- Dades bàsiques sobre traspassos IX Legislatura estatal (des de 01-04-2008)
- Dades bàsiques sobre traspassos VIII Legislatura estatal (des de 02-04-2004)
- Cooperació Estat-Comunitats Autònomes
- Informació bàsica de Comunitats Autònomes
- Llengües cooficials a Espanya
- Local
- Sistema IMI
- Internacional
- Administración Periférica del Estado
Aportació a projectes amb participació de la societat civil
El seu objectiu és potenciar la participació de la societat civil en la millora dels serveis locals, en l'àmbit de les competències de les entitats locals, mitjançant el cofinançament de projectes que complisquen dita objectiva.
Són susceptibles d'obtenir subvenció els projectes d'inversions destinats a la prestació de serveis locals en la gestió dels quals hi haja una efectiva participació dels ciutadans, mitjançant les fórmules que establisquen les entitats locals.
Notes característiques
- Estructura de les ajudes
La cooperació econòmica de l'Estat als projectes amb participació de la societat civil es realitzarà directament amb les entitats locals sol·licitants i beneficiàries de la subvenció.
Poden sol·licitar i obtenir subvenció per a aquesta finalitat les entitats locals que tinguen regulada la participació de la societat civil mitjançant consells o altres estructures.
- Quantia de les subvencions
La subvenció de l'Estat destinada al finançament dels projectes amb participació de la societat civil podrà aconseguir fins al 50 per cent de l'import de la inversió. Les entitats locals titulars dels projectes hauran de contribuir al seu finançament amb una aportació mínima del 15 per cent de la inversió.
Solament podran ser finançats amb subvenció de l'Estat les despeses que tinguen la consideració d'inversions.
Subvencions concedides
Relació de subvencions concedides ordenades per exercici pressupostari: