Es trasllada el Registre General de la Delegació del Govern a Catalunya

18/05/2010

Per reforçar el servei d’atenció al ciutadà


  • La nova oficina del Registre, al carrer Bergara, 12, amplia el número de funcionaris i millora el temps d’atenció

A partir del proper dimecres, 19 de maig, el Registre General de la Delegació del Govern a Catalunya / Subdelegació del Govern a Barcelona es trasllada a les instal•lacions ubicades al carrer Bergara, número 12, de Barcelona.

Aquest canvi reforça el servei d’atenció al ciutadà, en ampliar-se el nombre de punts d’atenció i mantenir-se l’horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres, de les 9 a les 17.30h ininterrompudament, i els dissabtes entre les 9 i les 14h. Cal assenyalar que durant el primer trimestre de 2010, el nombre total d’entrades que es van rebre al Registre General va ser de 41.290, i es va atendre 19.306 persones.

Oficina d’Estrangers
Aquest trasllat del Registre General permetrà ampliar a les instal•lacions de Passeig de Sant Joan, 189-193, el nombre de punts d’atenció a l’Oficina d’Estrangers d’aquesta dependència.

D’altra banda, es recorda que per la presentació preferent de sol•licituds de renovació d’autoritzacions de residència a estrangers està oberta als efectes una oficina al carrer Marquesa, número 12, en horari de 9 a 14h de dilluns a divendres.