Inicio > Delegacións > Delegacións do Goberno > Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Galicia > Actualidade > Notas de Prensa > Notas > 2022 > ENERO > José Miñones destaca que o sete cidades galegas solicitan 3,7 *M€ para modernizar a administración local e aproveitan ao 100% os fondos do Plan de Recuperación do Goberno
Delegacións
- Delegacións
- Que é a Administración Xeral do Estado no Territorio?
- Normativa
- Delegacións do Goberno
- Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Andalucía
- Delegado do Goberno
- Actualidade
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios y Directorio
- Subdelegación do Goberno en Sevilla
- Subdelegación do Goberno en Almería
- Subdelegación do Goberno en Cádiz
- Subdelegación do Goberno en Córdoba
- Subdelegación do Goberno en Huelva
- Subdelegación do Goberno en Xaén
- Subdelegación do Goberno en Málaga
- Subdelegación do Goberno en Granada
José Miñones destaca que o sete cidades galegas solicitan 3,7 *M€ para modernizar a administración local e aproveitan ao 100% os fondos do Plan de Recuperación do Goberno
30/01/2022
Felicita os gobernos locais por “estar á altura do desafío que supón esta mobilización de fondos sen precedentes para transformar os municipios”
Chama ao resto de concellos a sumarse á convocatoria que lanzará proximamente o Ministerio con 191 millóns de euros e que estará aberta á totalidade de municipios, independentemente da súa poboación
Lembra que o Ministerio de Política Territorial mobilizará 391,4 millóns de euros de fondos europeos ata 2023 para impulsar “unha administración local conectada, aberta e eficiente”
O delegado do Goberno, José Miñones, destacou hoxe a resposta do sete cidades galegas á primeira das convocatorias abertas para modernización e dixitalización das administracións locais dentro do Plan Recuperación, Transformación e *Resiliencia do Goberno de España. En concreto, trátase da convocatoria aberta polo Ministerio de Política Territorial o pasado mes de novembro e que agora está na fase de avaliación de proxectos, unha vez pechou o prazo de solicitudes. Tamén subliñou que “esta é unha nova mostra de como os fondos do Plan de Recuperación do Goberno chegan aos concellos e a cidadanía de toda Galicia”.
José Miñones felicitou o sete consistorios “por estar á altura do desafío que supón esta mobilización de fondos sen precedentes para transformar os municipios”. O sete cidades galegas presentaron proxectos por valor de 3.676.347,82 euros, que esgotan practicamente o total que lles *pre-asignara o Ministerio para esta convocatoria, que estaba destinada a capitais de provincia e municipios maiores de 50.000 habitantes.
Santiago de Compostela 364.004,74 €
A Coruña 921.112,64 €
Ferrol 237.763,80 €
Lugo 366.500,93 €
Ourense 393.002,95 €
Vigo 1.084.686,76 €
Pontevedra 309.276,00 €
Esta primeira orde conta cun orzamento total de 97,2 millóns de euros que o Ministerio de Política Territorial distribuíu entre as entidades beneficiarias para garantir a cohesión na repartición territorial dos fondos.
O delegado animou ao resto de concellos de Galicia a que preparen as súas iniciativas de face á nova convocatoria que lanzará proximamente o Ministerio de Política Territorial e que estará aberta á totalidade de municipios, independentemente da súa poboación. Esta convocatoria contará cun orzamento de 191 millóns de euros. O ano próximo haberá unha máis de igual contía ata esgotar os 391,4 millóns de euros que o Ministerio de Política Territorial xestiona nesta liña de investimento.
A modernización da Administración Pública protagoniza unha do dez políticas panca do Plan de Recuperación, Transformación e *Resiliencia. Dentro dela, o compoñente 11 mobilizará 4.239 millóns de euros para a transformación dixital, a transición enerxética e a modernización dos distintos niveis da administración pública en España.
Obxectivos e actuacións *subvencionables
José Miñones insistiu en que “estes fondos supoñen unha boa oportunidade para que as cidades galegas melloren e modernicen a súa organización” coa incorporación de tecnoloxías da información, dixitalización dos procedementos administrativos e adaptación da súa xestión a medios dixitais.
Entre as actuacións *subvencionables, hai algunhas que se consideran prioritarias e que son:
- Posta en marcha dun centro de operacións de ciberseguridade (de execución obrigatoria).
- Una administración orientada al ciudadano, desarrollando los tres servicios más utilizados en modo App móvil o a través de una interfaz adaptable integrada en la Carpeta Ciudadana de la AGE.
- Operacións Intelixentes. Posta en marcha dun proxecto para automatizar procesos de prestación de servizos ao cidadán.
- Desenvolvemento ou adaptación de servizos exentos de barreiras transfronteirizas para cidadáns e empresas europeos.
Como dato importante, estas axudas poden concederse a proxectos que xa estean a desenvolver as Administracións locais beneficiarias. O período de execución dos proxectos subvencionados abarca desde o 1 de febreiro de 2020 ata o 31 de decembro de 2022.