Delegacións
- Delegacións
- Que é a Administración Xeral do Estado no Territorio?
- Normativa
- Delegacións do Goberno
- Delegación do Goberno na Comunidade Autónoma de Andalucía
- Delegado do Goberno
- Actualidade
- Proyectos, Campañas e Información
- Servicios, Servicios Electrónicos y Directorio
- Subdelegación do Goberno en Sevilla
- Subdelegación do Goberno en Almería
- Subdelegación do Goberno en Cádiz
- Subdelegación do Goberno en Córdoba
- Subdelegación do Goberno en Huelva
- Subdelegación do Goberno en Xaén
- Subdelegación do Goberno en Málaga
- Subdelegación do Goberno en Granada
Les Illes Balears rebran 16 milions d’euros de l’Estat per a projectes de gestió de residus
15/04/2021
Les Illes Balears rebran 16 milions d’euros de l’Estat per a projectes de gestió de residus
Els doblers serviran per subvencionar instal•lacions de recollida, triatge i tractament, entre d’altres accions
Les Illes Balears rebran 16 milions d’euros del repartiment territorial de les ajudes a la gestió de residus del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic acordat aquesta setmana a la Conferència Sectorial de Medi Ambient. De la partida assignada a l’arxipèlag hi ha 15,8 milions d’euros corresponents al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. A més es destinen 71.367 euros al Programa d’Economia Circular i 114.427 euros, al PIMA Residus.
Amb aquestes subvencions de l’Estat, el pressupost total de les quals és de 421 milions d’euros, les comunitats autònomes podran finançar accions per implantar nous sistemes de recollida separada o millorar els que ja existeixen. També es contempla la construcció de plantes de tractament de residus biològics i de preparació per a la reutilització i el reciclatge d’altres restes, i inversions per a la instal·lació de punts verds i sistemes de triatge i classificació d’envasos, paper i d’altres materials. A més, les ajudes serviran per millorar les plantes de tractament mecànic i biològic que ja existeixen a les Illes i per a la preparació de Combustible Sòlid Recuperat (CSR).