Marca Espanya estrena a Barcelona un vídeo mapping que promociona la innovació i el talent dels espanyols

Marca Espanya estrena a Barcelona un vídeo mapping que promociona la innovació i el talent dels espanyols

03/03/2015

L'Alt Comissionat per a la 'Marca España', Carlos Espinosa dels Monteros, ha presentat oficialment a Barcelona una exposició virtual de vídeo mapping sobre el talent, la innovació i la creativitat espanyola juntament amb la Delegada del Govern a Catalunya, Llanos de Luna. El documental amb efectes especials té com a objectiu difondre els valors de l'Espanya de 2015.

L'estrena ha tingut lloc en el transcurs d'una recepció amb representants de la cultura, empresa i la política catalana al Moll Bosch i Alsina del Port de Barcelona. S'ha aprofitat la celebració del Mobile World Congress a la capital catalana per difondre la imatge més moderna i innovadora del talent dels espanyols.

Marca Espanya ha estat present en aquesta important trobada tecnològica al pavelló que acull les empreses espanyoles, de la mà de Red.es. També ha mantingut una estreta col·laboració amb l'ICEX, que acompanya les start ups espanyoles en l'esdeveniment abril Years From Now (4Y4N) que se celebra a la Fira Montjuïc de Barcelona.

El vídeo mapping, que properament s'exhibirà a Berlín i altres capitals del món, és un espectacular viatge a través dels sentits i les emocions per presentar la realitat d'una Espanya en transformació gràcies al talent, l'esforç, la passió i el treball de seus ciutadans. La projecció presenta una imatge moderna i avantguardista d'un país divers i plural que creix i es supera dia a dia.

Així mateix, ha reproduït en tres dimensions emblemàtics exponents del patrimoni artístic i cultural d'Espanya, amb espectaculars imatges del Guernica de Picasso, la Gran Via de Antonio López, la Persistència de la memòria de Dalí, la Sagrada Família de Barcelona, ​​la catedral de Santiago i l'Alhambra.